BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

miercuri, 26 ianuarie 2011

Pareri Despre Blog #1



Ŧ°•šħαđøω-gıяłЧ8Э°•Ŧ : mie mi se pare super blogul.. si crede'ma ca m'am inscris in asa multe si nici unul nu ii ca al tau. adica ii unul original. daca ar fi sa faca cnv un blog sigur s'ar lua dupa al tau.. chiar si asa se stie cine e originalul.. so :) . .. szooper!! :-bd

roxy_TH12: e un blog dragut....pozele si clipurile sunt tari =p~....si imi place blogul....am intrat de mai multe ori..... ce sa mai zic...e tare :x :x :x

Cezy Fan TH : thare :x :x :x

Alex Leca : ti-am vazt blogu......shi e ff tare........nu am nimc negativ de zis ;))

Theodora : Sopeerr Tharee ;x :x

THRafaelaTH : e misto pt ca aflu lucruri noi despre TH mai ales despre Bill

chiar daca aflu mai multe de pe site-ul official , si al tau e foarte bun.

:x...TOXIC...:x...? ?...:*...Girl's...:*: cel mai tare blog :x il ador :x tine-o tot asa :*


Si ........


Image and video hosting by TinyPic



0 comentarii: